فال امروز پنجشنبه سوم فروردین ماه سال 1391
سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش

فروردين
اكنون مريخ به برج جوزا مي رود. در چند هفته آينده فردي راحت وهماهنگ با سايرين خواهيد بود. اگر دوست خردادي داريد، شادي و نشاط زيادي برايتان مي آورد. برويد بيرون و همه چيز را با ديد خودتان ببينيد.

ارديبهشت
امروز دچار شک و تردید و دودلی هستید اما با احساسات خود مبارزه نکنید به حس ششم خود اعتماد کنید. همه چیز در حال تغییر است اگر این مساله به براحتی بپذیرید می توانید خودتان را از درگیر شدن در شرایطی که تنها چند روز طول می کشد حفظ کنید.

خرداد
روز پرمشغله اي ديگر. مريخ به برج شما مي رود، بي صبر و تحمل تر از هميشه هستيد. سعي كنيد كمي آرام باشيد در غير اين صورت زمان هاي بسيار خوبي را از دست مي دهيد.

تير
تنها یک متولد تیر عاقل می تواند از سیارات استفاده کند.در حالیکه قسمت کار چارت شما به بیشترین مقدار رسیده است سیاره مریخ نیز وارد برج جوزا،بخش مرموز چارت شما،می شود.در حالیکه در اوج درخشش در حرفه تان هستید،شخصی سعی دارد از شما پیشی بگیرد.مراقب باشید حتماً موفق می شوید.


مرداد
به نظر مي رسد كه امروز كسي كنترل زبانش را از دست داده است. او نمي داند كه چه موقع جلوي زبانش را بگيرد. و بي محابا، راجع به هرچيزي در اين دنيا نظر مي دهد. اين مسئله موجب ناراحتي شما مي شود خصوصاً زماني كه در مورد چيزهايي صحبت مي كند كه شما در آن مهارت داريد. شما نمي خواهيد كه احساسات وي را جريحه دار كنيد ولي آرزو مي كنيد كه ساكت شود!

شهريور
فکر و احساس تان با هم کار می کنند.در نتیجه در مورد مسائلی که همیشه خونسرد و آرام با آنها برخورد می کردید،امروز جدی و ناآرام هستید.صحبت با یک نفر که او را خوب می شناسید به مسائل خصوصی کشیده می شود اما باید در این زمان در موردش صحبت کنید.

مهر
ستارگان بیانگر این هستند که امروز روزی عالی برای در میان گذاشتن افکارتان با دیگران و شرکت در مباحثات و صحبت های دیگران است.گر چه شما آن کنترلی را که دوست دارید روی صحبت های خود داشته باشید،ندارید و ممکن است هر چیزی که در ذهن تان می گذرد را بازگو کنید.افکار و احساسات شما پشت سرهم کار می کنند و نتیجه ممکن است بسیار عالی باشد و یا بسیار مضحک و خنده دار.

آبان
تصمیم دارید که امسال به اهداف تان و طرح هایی که برای آن ها برنامه ریزی کرده اید،برسید بنابراین دائم در حال بررسی آن ها هستید.اگر به دنبال کاری جدید می گردید،دست به کار شوید.اگر در ابتدا دچار مشکل شدید ناراحت نشوید،همین که بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید خودش به شما انرژی لازم را می دهد.

آذر
ديگران نيروي جاذبه شما را حس مي كنند و از اين كه به زندگيشان هيجان وارد مي كنيد قدردان هستند. اين تاثير بسيار بزرگ و مثبتي براي شما دارد و نه تنها شهرت حرفه اي شما را بالا مي برد بلكه محبوبيت شخصي شما را نيز زياد مي كند. يادتان باشد كه زيادي به خود غره نشويد وگرنه شخصي سعي خواهد كرد غرورتان را بشكند.

دي
هم اكنون مارس به سمت برج جوزا حركت كرده است و به نظر مي رسد كه شما داريد كار دو نفر را انجام مي دهيد. اين درست است كه شما بدون شك يكي از قوي ترين علائم هستيد، ولي اگر مواظب نباشيد ممكن است تحت فشار عصبي قرار بگيريد. پس كارها را يكي پس از ديگري انجام دهيد.

بهمن
اکنون که مریخ وارد خرداد می شود و به قسمت ابراز احساسات شخصی خلاقیت فرزندان و چارت شما مربوط می شود . شما کاملاً می توانید به روشی ممکنی پیشرفت کنید و شما نیروی های بالقوه ای دارید که هم اکنون در حال فعال شدن هستند. به خود آزادی دهید و به دیگران نشان بدهید که تا چه اندازه با استعداد و خلاق هستید به خصوص در رابطه با ایده های جدید و تازه .

اسفند
مریخ به برج جوزا نقل مکان می کند و در همان اساس نمودار شما. حالا موضاعاتی که به خانه مربوط می شود مرکز توجه شما می شوند. اگر بخواهید اسباب کشی کنید شریک زندگی تان یا خانواده تان مخالف است. شما باید به جای قشقرق و اشکهایی که راه هر کسی را می گیرد از کنترل ماهرانه استفاده کنید.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:فال امروز پنجشنبه سوم فروردین ماه سال 1391 ,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک